image

Web alkalmazások

Az Atlosz Interactive webfejlesztési szolgáltatásaiban elsősorban az üzleti platformok, webalkalmazások és egyéb komplex rendszerek fejlesztése áll a középpontban. Szakértői csapatunk tagjai hosszú évek óta dolgoznak a webes szoftverfejlesztés területén, és az üzleti szektor számára készített szoftverek tervezése, fejlesztése és implementálása a szakértelmünk fókuszában áll.  

UI/UX design


A UI/UX tervezés célja, hogy az ügyfelek számára egyedivé és használhatóvá tegyük a weboldalakat és egyéb online platformokat. Az általunk készített UI/UX design a legjobb felhasználói élményt biztosítja, így az ügyfelek könnyen és gyorsan megtalálhatják az információkat, amelyekre szükségük van.

Frontend fejlesztés


Front-end fejlesztőink bármilyen tervezési ötletet megvalósíthatnak, és biztosítják a interface-ek megfelelő működését. A leggyakrabban használt JavaScript-keretrendszerrel dolgozunk, mint például az Angular, React.

Backend fejlesztés


Fejlesztőink pontosan implementálják webalkalmazásának üzleti logikáját a háttérben. Bevált keretrendszerekre támaszkodunk, és gyors és minőségi kódolást biztosítunk, mint például a Python, Node.js, PHP.

MVP


Az MVP (Minimum Viable Product) szolgáltatásunk segítséget nyújt az ügyfeleknek abban, hogy a lehető legrövidebb idő alatt kifejlesszék és bevezessék az új termékeiket a piacra. A MVP egy olyan prototípus, amely a legfontosabb funkciókat tartalmazza, így az ügyfelek visszajelzéseire építve tovább lehet fejleszteni a terméket.

Mindezek eredményeként olyan webes alkalmazásokat hozunk létre, amelyek nem csupán informatívak, hanem a vállalkozások számára valós üzleti értéket képviselnek.

 

E-kereskedelem

Az e-kereskedelem szolgáltatásunk célja, hogy olyan webáruházat készítsünk ügyfeleinknek, amely biztosítja az egyszerű és biztonságos vásárlási élményt a vásárlók számára. Az általunk készített webáruházak modern fizetési rendszerekkel, igénye esetén raktárkezelő rendszerekkel rendelkeznek, így az ügyfelek könnyen és gyorsan vásárolhatnak a webáruházban.

Fizetési rendszerek integrációja

Az online fizetési rendszerek integrációja segítséget nyújt abban, hogy ügyfeleink biztonságosan és egyszerűen végezhessék el az online vásárlásokat. Az általunk készített webáruházak és egyéb online platformok a legmodernebb fizetési rendszerekkel rendelkeznek, így az ügyfelek biztonságosan és kényelmesen tudnak fizetni.

Rendszerintegráció

API-kat állítunk be, hogy integráljuk webalkalmazását vállalati vagy harmadik féltől származó rendszerekkel és szolgáltatásokkal. Az alkalmazásintegráció biztosítja az adatok azonnali szinkronizálását a rendszerek között.

Ügyfélszolgálat

Szoftver támogatást nyújtva 24 órán belül gyorsjavításokat szállítunk, hogy megelőzzük vagy megoldjuk a használattal, technológiával és kóddal kapcsolatos esetleges problémákat. Segítünk webalkalmazásának magas rendelkezésre állását és problémamentes működését biztosítani.

Kapcsolat!

image

Mobil alkalmazások

Mivel az emberek ma már több okostelefont használnak, mint asztali számítógépet vagy laptopot az internet eléréséhez, és az alkalmazások használatának növekedése miatt jó alkalom lehet egy mobilalkalmazásba fektetni.

Kétségtelen, hogy egy stratégiailag megtervezett mobilalkalmazás hatalmas eredményeket érhet el az ügyfelekkel vagy felhasználókkal való kapcsolatteremtés során, de mivel a legtöbb ember azt várja, hogy egy mobilalkalmazás könnyebben használható, mint egy webhely vagy asztali alkalmazás, ezért fontos egy fejlesztő cég, amely szakértelemmel rendelkezik iOS és Android mobilalkalmazások létrehozásában.

Segítünk, hogy ne csak a mobilalkalmazás mögött rejlő koncepciót képzelje el, hanem teljes mértékben a felhasználói élményre összpontosítson, valamint egy olyan szoftverterméket hozzon létre, amely megfelel a célnak, és az Ön vállalkozása és felhasználói növekedésével méretezhető, skálázható.

Belső intuitív képesség


Az emberek a legtöbbször nem szeretik a nehézkés bonyolultságot, még kevésbé egy kis képernyőn. Segítünk abban, hogy alkalmazása egyszerűbbé tegye a jelenlegi folyamatot, különben az emberek nem fogják használni.

Jobb felhasználói élmény


Ez szorosan összefügg az egyszerűséggel; ha az alkalmazás nem rendelkezik nagy felhasználói élményénnyel, és nem könnyíti meg az ügyfél számára, hogy elvégezzen valamit, akkor senki sem fogja többször használni.

Gyors alkalmazásbetöltési sebesség


A valós idejű korszakban, ha az új alkalmazás nem töltődik be és nem reagál ezredmásodperceken belül, az emberek a következőre lépnek.

Interaktivitás


A natív alkalmazások úgy építhetők fel, hogy kölcsönhatásba léphessenek a telefon által kínált összes funkcióval, mint például a gyorsulásmérő, a kamera és a GPS.



Akár növelni szeretné az üzleti profitot és az ügyfelek elkötelezettségét, akár több bevételt szeretne elérni, mobilalkalmazás-fejlesztési szolgáltatásainkkal ezt lehetővé teheti. Magától értetődik, hogy egy alkalmazás fejlesztése nem maga a cél, hanem egy eszköz a vállalkozása céljának eléréséhez. Itt található egy gyors áttekintés az egyedi mobilalkalmazás-fejlesztő cégünk szakértői által kínált szolgáltatásokról.

 

Kereskedelem és értékesítés

Az e-kereskedelem és a mobilalkalmazások használata egyre népszerűbbé válik. Az alkalmazások lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy könnyedén vásároljanak és fizessenek a telefonjukkal, valamint kövessék a rendelésüket a kézben tartott eszközükön.

Egészségügy

A mobilalkalmazások használata nagyon hatékony lehet az egészségügyi szolgáltatásokhoz kapcsolódó tevékenységek, mint a betegfelügyelet, időpontfoglalás, és az egészségi állapot nyomon követése, illetve az egészséges életmód támogatása terén.

Utazás és turizmus

A mobil alkalmazások kiváló lehetőséget biztosítanak a turisztikai iparágban dolgozó cégeknek, mint például az utazási irodák, szállodák, és repülőterek. Az alkalmazások lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy könnyedén foglaljanak szállást, jegyet, vagy éppen autót, valamint az utazás tervezését és megvalósítását is segíthetik.

Oktatás

A mobilalkalmazások használata egyre népszerűbb az oktatási szektorban, ahol lehetővé teszik a diákok számára a könnyű hozzáférést az oktatási anyagokhoz, valamint a tanárok és diákok közötti kommunikáció egyszerűbbé válik.

Kapcsolat!

Szórakozás és média

A mobilalkalmazások kiváló lehetőséget biztosítanak a szórakoztató és médiaiparban dolgozó cégeknek, hogy az ügyfelek számára izgalmas és érdekes tartalmakat kínáljanak. Az alkalmazások lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyedén férjenek hozzá az előfizetéses szolgáltatásokhoz, valamint közösségi funkciókhoz, mint például az interaktív játékok és szavazások.

Ügyfélszolgálat

Szoftver támogatást nyújtva 24 órán belül gyorsjavításokat szállítunk, hogy megelőzzük vagy megoldjuk a használattal, technológiával és kóddal kapcsolatos esetleges problémákat. Segítünk webalkalmazásának magas rendelkezésre állását és problémamentes működését biztosítani.

Kapcsolat!

image

Desktop alkalmazások

Az elmúlt években az asztali alkalmazások fejlesztése háttérbe szorult a közvélemény szemében a mobilalkalmazások és webfejlesztések előtt. Ennek az elmozdulásnak számos oka van, de a webes technológiák népszerűsége ellenére az asztali alkalmazások fejlesztése még mindig ugyanolyan fontos, mint valaha. Lehet, hogy azt mondják, hogy a webalkalmazás fejlesztés megölte az asztali alkalmazásokat. Ez azonban nem igaz.

Ebben a bejegyzésben elmagyarázzuk, mi az asztali alkalmazások fejlesztése, és miben különbözik a webes alkalmazások fejlesztésétől. A webes és az asztali fejlesztések összehasonlítása és szembeállítása során megvizsgáljuk az egyes fejlesztési projektek előnyeit és hátrányait is. Lehet, hogy az asztali alkalmazások nem kapnak annyi figyelmet, mint webes és mobil társaik, de az asztali számítógépek fejlesztése továbbra is nagyon fontos része a technológiai iparnak.  

 

Mi az asztali alkalmazásfejlesztés?

Az asztali alkalmazások fejlesztése nagyon hasonlít a mobilalkalmazás fejlesztéshez, mivel a szoftvereket bizonyos eszközökhöz és operációs rendszerekhez fejlesztik. Ebben az esetben az asztali fejlesztés a számítógépeken futtatható szoftverekre vonatkozik.

A legtöbb asztali szoftver natív, ami azt jelenti, hogy kifejezetten egy adott operációs rendszerhez készül. Azonban keresztplatformos fejlesztésekkel asztali alkalmazásokat is létrehozhatunk. Ez szintén hasonló a mobilalkalmazás fejlesztéshez. 

Az asztali alkalmazások futtatáshoz le kell tölteni őket a számítógépére de nincs feltétlen szükség internetkapcsolatra a futtatáshoz. Az asztali alkalmazások hozzáférhetnek az eszköz illesztőprogramjaihoz a számítógépen (pl. hangszórók stb.). Lehet, hogy nem tudja, hogy csak a gépére letöltött szoftverek férhetnek hozzá az eszköz illesztőprogramjaihoz. Például az egyetlen ok, amiért hangot játszhat le egy webalkalmazásból, az, hogy a webalkalmazás egy asztali alkalmazáson fut, amely az Ön által választott böngésző (pl. Chrome, Firefox, Safari stb.).

Asztali fejlesztés kontra webfejlesztés

A webfejlesztés nagy népszerűségnek örvend, és ennek jó oka van. Nemcsak az internet gyorsul folyamatosan, ami minden eddiginél jobbá teszi a nagyszerű webalkalmazás élmények biztosítását, hanem számos fejlesztőeszköz is segíti a webalkalmazások szélesebb körű funkcióinak végrehajtását. Meg kell jegyezni, hogy az asztali alkalmazások és a webes alkalmazások egyaránt nagyszerű megoldásokat kínálnak. Előfordulhat azonban, hogy az egyik választás jobban megfelel az Ön üzleti céljainak, mint a másik. Amikor összehasonlítjuk az asztali fejlesztést a webfejlesztéssel, ne feledje, hogy mindkét lehetőségnek vannak előnyei és hátrányai.

 

A legfontosabb okok az asztali alkalmazások kiválasztásához

Itt megvizsgáljuk az asztali alkalmazások fejlesztésének lehetséges előnyeit, és azt, hogy milyen előnyökkel járhat az Ön vállalkozása számára

 

Csatlakozási követelmények

A webes alkalmazások nagymértékben függenek az internettől. Valójában internetkapcsolat nélkül a webalkalmazások nem működnek. Ezzel szemben az asztali alkalmazások nem függenek az internettől. Amíg a számítógépe áram alatt van, egy asztali alkalmazás ugyanolyan jól működik a sivatag közepén, mint az irodában. 

Az internetfüggőség erős szempont, amelyet figyelembe kell venni a fejlesztési projekt terméktervezési szakaszában. Ha a célfelhasználók esetleg nem rendelkeznek megbízható internet hozzáféréssel, érdemesebb egy asztali alkalmazás fejlesztése. Például, ha olyan dolgozók számára fejleszt szoftvert, akik ilyen területen dolgoznak, az asztali alkalmazások fejlesztése valószínűleg jobb választás.

Fejlesztési eszközök és technológiák

A webalkalmazások gyakran a web alapvető technológiáival készülnek, mint például a JavaScript, a HTML és a CSS, mivel böngészőfüggőek, és az összes legnépszerűbb internetböngészőn futniuk kell. Az asztali alkalmazások általában meghatározott operációs rendszerekhez készültek. 

Ha például egy asztali alkalmazást hoz létre macOS rendszerhez, akkor a Swiftet, az Xcode-ot és az Apple által a macOS fejlesztéshez kiadott különféle SDK-kat használja. A natív asztali alkalmazások fejlesztése nagyjából ugyanaz, mint a natív mobilalkalmazás fejlesztés, csak más típusú eszközökhöz. 

A natív asztali alkalmazások gyakran képesek felülmúlni webalkalmazás társaikat, mivel jobban tudják kihasználni az egyes eszközök számítógépes erőforrásait, mivel kifejezetten nekik készültek. Egy jól elkészített natív asztali alkalmazás gyorsabb és érzékenyebb lesz, mint egy webes alkalmazás.

Telepítés/Frissítések

Ha asztali alkalmazással rendelkezik, azt telepíteni kell egy eszközre, de a webalkalmazásokhoz nincs szükség telepítésre. Egy webalkalmazással mindössze annyit kell tennie, hogy megnyitja online. Ráadásul, mivel ezek az alkalmazások az interneten keresztül érhetők el, a felhasználóknak soha nem kell aggódniuk a webalkalmazások frissítése miatt. A szoftverfejlesztők frissíthetik az alkalmazásokat a szerveren, és amikor legközelebb a felhasználók megnyitnak egy webalkalmazást, az már teljesen frissül. 

Asztali alkalmazás esetén minden frissítést le kell tölteni és manuálisan telepíteni kell az asztali alkalmazásokkal. Ezenkívül előfordulhat, hogy a felhasználók különböző időpontokban telepítik a frissítéseket, így nem fogja tudni garantálni mindenkinek ugyanazt az élményt. Ezen felül az asztali alkalmazások és minden későbbi frissítés tárhelyet foglal el a számítógépen.

Hozzáférhetőség

A webalkalmazásokhoz kapcsolódó rugalmasság és hozzáférhetőség rendkívül népszerűvé tette őket a felhasználók és a vállalkozások körében. A webalkalmazásokat nem kell letölteni. Bárki elérheti őket bármilyen eszközről, ha van internetkapcsolata. Üzleti szempontból ez sokkal hatékonyabb, mint szoftvert letölteni és telepíteni minden olyan eszközre, amelyet az alkalmazottak használni fognak. 

Egy olyan üzleti világban, ahol az alkalmazottak több helyről dolgoznak, és több különböző eszközt használnak, a webes alkalmazások sokkal értelmesebbek. Az asztali alkalmazások csak azon az eszközön használhatók, amelyre telepítették őket. A szoftver telepítése és karbantartása az alkalmazottak által használt összes eszközön időigényes feladat, amely elkötelezett projektmenedzsment csapatot igényel.

 

Biztonság

A biztonság mindig komoly gondot kell, hogy jelentsen a kis- és nagyvállalkozások számára. A webalkalmazások sebezhetőbbek a kibertámadásokkal szemben, mint az asztali alkalmazások. Ennek az az oka, hogy a webalkalmazásokat és minden adatukat harmadik fél szerverein tárolják. Több olyan terület is van, ahol a hackerek webalkalmazásokkal támadhatnak. Az asztali alkalmazások információkat tárolnak a felhasználó eszközén, és kevesebb lehetőséget kínálnak kibertámadásra.

Végső gondolatok

Vannak előnyei és hátrányai az asztali alkalmazások webalkalmazáson keresztüli fejlesztésének, és fordítva. Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy meghatározza, mi a legjobb lépés. Segítünk meghatározni, hogy melyik fejlesztési út felel meg legjobban üzleti céljainak és megcélzott felhasználóknak, legyen az asztali alkalmazásfejlesztés vagy webfejlesztés.

Kapcsolat!

image

Vállalati szoftverek

Manapság egyre többen töltenek időt okostelefonjukon elérhető mobilalkalmazásokkal. Az a felismerés, hogy a vásárlók 85%-a előnyben részesíti az alkalmazásokat a webhelyek helyett az online vásárláshoz, arra ösztönözheti a vállalatokat, hogy olyan alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek javítják az üzleti működést.

Az ügyfelek elkötelezettségének növelése mellett az üzleti alkalmazások a munkafolyamatok egyszerűsítésében, a hatékonyság növelésében és a munkahelyi termelékenység növelésében is segíthetnek. Az alábbiakban bemutatjuk az üzleti alkalmazások fejlesztését, annak végrehajtási módját és azt, hogy milyen előnyökkel járhat egy szervezet számára.

 

Szóval, mi az az üzleti alkalmazásfejlesztés?

 

Az üzleti alkalmazások fejlesztése szoftverprogramok létrehozása vagy fejlesztése. A szoftverprogramok különféle üzleti funkciókat látnak el, beleértve a vállalat termelékenységének javítását és nyomon követését, valamint a nagyvállalati adatok feldolgozását. Mint minden más szoftverfejlesztési folyamat, a vállalati alkalmazások fejlesztése is több szakaszból álló életcikluson megy keresztül:

- Elemzés
- Tervezés
- Fejlesztés és kódolás
- Szoftvertesztelés
- Telepítés
- Karbantartás és alkalmazástámogatás

Elemzés

 

Mindent összevetve a tervezés és elemzés minden üzleti alkalmazás fejlesztési projekt legalapvetőbb szakasza.

Ebben a fázisban szakértők, például üzleti elemzők, projektmenedzserek és tartalommenedzserek kutatják és elemzik az alkalmazásban szereplő üzleti követelményeket. Vagyis az üzleti elemzők üzleti követelmények dokumentumait dolgozzák ki, hogy útmutatást nyújtsanak a fejlesztőknek.

Használati eseteket állítanak össze, és megosztják a kulcsfontosságú ügyfélinformációkat a projektcsapattal. Az elemzés célja a műszaki megvalósíthatóság és a minőségbiztosítás biztosítása. Ezenkívül segít előre azonosítani azokat a potenciális kockázatokat, amelyek megakadályozhatják az alkalmazás sikerét.

 

Tervezés


A következő lépés a termék architektúrájának tervezése. Ebben a szakaszban a vezető fejlesztők magas szintű tervet készítenek az alkalmazáshoz és a rendszerhez. Ez magában foglalja a tervdokumentum, specifikáció (DDS) létrehozásához használt követelmények teljesítését. A dokumentum részletes listát tartalmaz a biztonsági folyamatokról, a hozzáadandó adatbázistáblákról, a hardver- és rendszerkövetelményekről, valamint a meghatározandó tranzakciókról.

Fejlesztés és kódolás


Ez a fázis magában foglalja a kulcsfontosságú adatok létrehozását és integrálását az adatbázisba. A programozó határozza meg a programozási nyelv követelményeit, míg az alkalmazásfejlesztő a meghatározott kódolási irányelvek szerint hozza létre az interfészt. Ez egy kulcsfontosságú szakasz, amelyben az üzleti elemzők meglátásait is figyelembe kell venni.

 

Szoftvertesztelés


A szakértő tesztelők tesztelik az alkalmazást az előre meghatározott követelmények szerint, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az alkalmazás megfelel a felhasználók igényeinek. Általában minden teszt funkcionális tesztelési szolgáltatásként történik, és magában foglalja a nem funkcionális tesztelést, az átvételi tesztelést, az egységtesztet, az integrációs tesztelést és a rendszertesztet.

Karbantartás és alkalmazástámogatás


A sikeres tesztelés után a rendszer karbantartási módban van, egy élő üzleti szoftverkörnyezetben. Általában minden alkalmazás ki van téve a problémáknak, függetlenül a kifinomultságtól, a felhasználók számától és a minőségbiztosítási tesztelés robusztusságától. A szakértői rutin karbantartás alapvető fontosságú a problémák megoldásához és annak biztosításához, hogy az alkalmazás naprakész legyen a vonatkozó frissítésekkel kapcsolatban.

 

Amint azt korábban említettük, az üzleti alkalmazás olyan szoftvermegoldás, amely meghatározott üzleti funkciókat biztosít. Az üzleti alkalmazások belsőleg, külsőleg és más üzleti alkalmazásokkal kombinálva is használhatók. Általában háromféle üzleti alkalmazás közül választhat az Ön igényeitől és pénztárcájától függően.

 

B2B alkalmazások

A vállalkozások közötti alkalmazásokat üzleti partnerek használják. Például gyártók és kiskereskedők vagy viszonteladók és beszállítók. 

Lényeges, hogy a B2B alkalmazások leegyszerűsítik az összetett üzleti folyamatokat és ésszerűsítik az üzleti műveleteket. A vállalkozások arra használják őket, hogy kapcsolatba lépjenek más vállalkozásokkal, ügyfelekkel, alkalmazottakkal és érdekelt felekkel.

A leggyakoribb B2B alkalmazások közé tartozik:

Vásárló oldali alkalmazás: A vásárló oldali B2B alkalmazások automatizálják és megkönnyítik az üzleti beszerzési és beszerzési folyamatokat. Egyes B2B alkalmazások előre kialkudott árakat tartalmaznak, hogy elkerüljék az időigényes áralkuzást. Mások automatizált beszerzés-jóváhagyási folyamatot tartalmaznak, amely teljes ellenőrzést biztosít az összes üzleti beszerzése felett.

Értékesítés oldali alkalmazás: Ezeket az alkalmazásokat a vállalatok arra használják, hogy áruikat és szolgáltatásaikat más cégeknek adják el vagy értékesítsék, nem pedig közvetlenül a fogyasztóknak. Az alkalmazások személyes B2B oldalakba integrálhatók.

E-piactér: Ahogy a neve is sugallja, ezek B2B alkalmazások e-piacterekhez. Összekötik a szolgáltatókat és a vásárlókat, hogy üzleti tranzakcióikat egy közvetítő online piactéren bonyolítsák le.


 

B2C alkalmazások

Az üzleti ügyfelek alkalmazásai kifejezetten az ügyfelek számára készültek. Kétségtelenül ezek a legismertebb alkalmazástípusok, amelyek általában megtalálhatók olyan helyeken, mint például az Appstore. A B2C alkalmazások fő célja, hogy megkönnyítsék az ügyfelek életét azáltal, hogy segítik őket bizonyos feladatok gyors elvégzésében. A B2C alkalmazásoknak különféle formái vannak:

E-kereskedelmi alkalmazások: Az e-kereskedelmi alkalmazások egy olyan alkalmazás, amely virtuális boltként szolgál a kiskereskedők számára. A népszerű e-kereskedelmi alkalmazások közé tartozik a Shopify, a Zyro, a Wix és a BigCommerce.

Loyalty alkalmazások: A loyalty alkalmazások lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy hűségpontokat szerezzenek és nyomon kövessenek mobileszközön keresztül. A pontok különféle módon beváltható jutalmakat jelentenek. Az ügyfelek pontokat szereznek vásárlással, ismerősök meghívásával vagy tapasztalataik megosztásával.

Önálló alkalmazások: Egyes önálló alkalmazások a B2C alkalmazások alá is tartoznak. Ezek az alkalmazások helyileg futnak az eszközön, és nem igényelnek mást a működésükhöz. Néhány példa az önálló alkalmazásokra: üzleti számológép, játék, segédprogram vagy közösségi média platform.

Általában a B2C alkalmazások munkaigényesebbek és költségesebbek a megvalósításuk. Ennek az az oka, hogy gyakori frissítéseket igényelnek a felhasználói visszajelzések és az ügyfelek változó igényei alapján.

Mivel sikerük meghatározásához rendszeres felhasználókra és letöltésekre támaszkodnak, ezeket folyamatosan karban kell tartani és frissíteni kell. Általánosságban elmondható, hogy a B2C alkalmazásoknak versenyképesebbnek kell lenniük, mivel Ön az alkalmazásokra támaszkodik az értékesítés során.

 

Belső alkalmazások

A belső alkalmazások ahogy a megnevezése is utal rá, belső használatra készülnek. Ezek alapvető vállalati alkalmazások a kulcsfontosságú üzleti funkciókhoz, például a HR-hez és a belső ERP-rendszerekhez. A vállalkozások többféle belső alkalmazást használnak.

Az üzleti alkalmazások példái közé tartozik:

- Humán Erőforrás Információs Rendszerek (HRIS)
- Készlet-ellenőrző rendszerek
- Belső kommunikációs szoftver
- Könyvelőprogram
- Szolgáltatásmenedzsment megoldások
- Foglalási szoftver
- Ütemezéskezelő rendszerek
- Kereslet-előrejelző szoftver

 

Hogyan hoznak hasznot az üzleti alkalmazások egy szervezet számára?

 

Növeli a hatékonyságot és növeli a termelékenységet

A belső alkalmazások nagymértékben növelhetik az alkalmazottak hatékonyságát a munkafolyamatok egyszerűsítésével. Az üzleti alkalmazások növelik a vállalat termelékenységét és teljesítményét. Az alkalmazások megkönnyítik a dolgozók életét a rutinszerű, ismétlődő feladatok kezelésével, így az alkalmazottak az értékesebb feladatokra koncentrálhatnak. Ezenkívül javíthatják a csapat együttműködését, megkönnyíthetik a távolabbi munkát, és értékes időt és pénzt takaríthatnak meg.

A munkahelyi kommunikáció javítása

Alkalmazottainak éjjel-nappal hozzáféréssel kell rendelkezniük a legfontosabb üzleti információkhoz. Alapvető fontosságú, hogy jól tájékozódjanak, és jó kapcsolatban legyenek egymással. Az üzleti alkalmazások leegyszerűsíthetik a munkahelyi kommunikációt azáltal, hogy alapvető információkat szolgáltatnak a munkaerőnek, például értékesítési eszközöket, üzleti híreket, vállalati címtárakat, adatbiztonságot, stb.

Erősíti az ügyfélkapcsolatokat

Tanulmányok szerint a fogyasztók 76%-a inkább a telefonján vásárol, hogy időt takarítson meg. Emellett a mobilalkalmazáson keresztül történő fizetések aránya 2023-ra várhatóan 52,2% -ra emelkedik a jelenlegi 41,8%-ról.

Ez csak néhány ok, amiért érdemes egyéni alkalmazásba fektetni az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében. Az ügyfelek többé nem akarnak várni a webhelyek betöltésére. Élvezik azt az élményt, amelyet egy gyors és könnyen elérhető alkalmazás kínál. Az alkalmazásokat elköteleződési eszközként használják a kampányok és az ajánlatok optimalizálására.

Ügyfélismeret növelése

Egy üzleti alkalmazás személyre szabható, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek és preferenciáinak. Ezek a beállítások jelentős betekintést nyújtanak a stratégiai tervezéshez. Mobilalkalmazással is gyűjthet javaslatokat és visszajelzéseket az ügyfelektől.

Az alkalmazásokból gyűjtött adatok és visszajelzések megalapozhatják marketingkampányait. Az üzleti tevékenységekről való valós idejű információk megszerzése elősegítheti az üzleti műveletek javítását és az ügyfelek élményének javítását.

Optimalizálja a marketingstratégiákat

Egy mobilalkalmazás optimalizálhatja marketingstratégiáját, hogy kiegészítse a márka offline élményét, és lehetővé tegye vállalkozása számára, hogy kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, és növelje az eladásokat.

A tanulmányok azt mutatják, hogy a potenciális ügyfelek nagyobb valószínűséggel vásárolnak, miután egy alkalmazáson keresztül kapcsolatba léptek egy márkával. A mobil üzleti alkalmazások napjainkban mind a marketingesek, mind a fogyasztók szerves eszközei.

Alkalmazását optimalizálhatja úgy, hogy olyan direkt marketing csatornát hozzon létre, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlói élmény minden szakaszában valós időben továbbítsa a célzott információkat.

Csökkentse a költséges hibákat

Bármilyen üzleti tevékenység során előfordulhatnak hibák. A hibák bevételkieséshez, súlyos bírságokhoz és a jó hírnév károsodásához vezethetnek. Az üzleti alkalmazások nagyszerű eszközök, amelyek segítenek csökkenteni a hibák előfordulását. Egy egyedi üzleti alkalmazás segítségével az alkalmazottak egy pillanat alatt ellenőrizhetik a lényeges ügyféladatokat.

Egy egyedi alkalmazás fejlesztése segít, hogy vállalkozása releváns maradjon a digitális korszakban. Az üzleti alkalmazások segítenek az ügyfélkapcsolatok javításában és a márkahűség kialakításában. Ezenkívül optimalizálják a munkafolyamatokat a munkahelyi hatékonyság növelése, a termelékenység növelése, a hibák csökkentése és a költségek csökkentése érdekében.

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Ha segítségre van szüksége egy B2B, B2C vagy belső üzleti alkalmazás fejlesztésében cége számára, az Atlosz Interactive fejlesztőcsapata örömmel segít. 

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy időpontot egyeztethessünk.

Kapcsolat!

image

ioT alkalmazások

Manapság azt akarjuk, hogy minden okos legyen. Mindenki hallott már az okosórákról, az intelligens autókról és az okosotthonokról. A tárgyak internete virágzik, és ez már nem egy álom. Az IoT-technológiát gyakran használják számos iparágban, például a gyártásban, az oktatásban, a közlekedésben, az energetikában, a pénzügyi szolgáltatásokban és az egészségügyben.


Mi az a IoT?


Sokan azonban nincsenek tisztában azzal, hogy mit is jelent ez, milyen jellegű eszközöket, megoldásokat illethetünk ezzel a jelzővel, mivel általánosan definíció nincs arra vonatkozóan, hogy ki és mit hívhat IoT-nek.

Az Internet of Things (IoT) vagyis a tárgyak internete egymással összekapcsolt számítástechnikai eszközök, járművek, mechanikus és digitális gépek, háztartási gépek és egyéb objektumok hálózata beépített egyedi azonosítókkal (érzékelők, elektronikai eszközök, szoftverek), amelyek lehetővé teszik számukra az adatok fogadását és cseréjét. A működés közben keletkező adatokat, információkat képesek más berendezésekre eljuttatni, és valamilyen technológia segíségével, akár netes adatbázisok, felhőalapú rendszerek révén a világ bármely pontján megosztani. Az IoT berendezéseket sokszor nevezik "okos"-nak, vagy "smart"-nak is, ami aztán végképp további kavarodást okozhat.

Mi lehet IoT?


Gyakorlatilag bármi, ami a fennt említett meghatározásnak megfelelhet. Azaz ennek értelmében lehet számítógép, monitor, hangfal, tablet, telefon, tévé, hűtőszekrény, vasaló, konnektor, villanykörte, autó, traktor, napelem, akkumulátor, de még ventilátor, wc, vagy akár virágcserép is. 

Az Internet of Things alkalmazások alapja maguk a dolgok. Az IoT általában szélső eszközöket használ, amelyek képesek csatlakozni az internethez, más dolgokhoz vagy egy internetes átjáró eszközhöz.

Az IoT fejlesztés következő szintje az adatközpontban vagy felhőben futó szoftver és infrastruktúra, amely más eszközökről rendszerezi az adatokat. Az IoT-szoftver általában a dolgokat is kezeli és frissíti. Az elemzési szinten a szervezett adatok feldolgozása következik. Végfelhasználói szinten pedig egy alkalmazás készen áll a használatra.

CRM szoftver előnyei


Teljesen ésszerű megfontolni az IoT-alkalmazások fejlesztését egy kész platformon belül, mivel ez jelentős idő- és munkatakarékos megoldás.

Termékek és szolgáltatások távoli kezelése manapság egyre fontosabbá válik a világban. Az IoT (Internet of Things) rendszerek megjelenése lehetővé teszi az Ön vállalkozása számára, hogy a távoli eszközöket és termékeket távolról kezelje és figyelje, amelyeket a felhasználók otthonukban vagy munkahelyükön használnak. Az IoT rendszerek használata azonban olyan kihívásokat jelenthet, mint a nagy adatmennyiségek kezelése, az eszközök biztonsága és a felhasználói élmény javítása.

CRM


Vállalkozások számára fejlesztettünk egy IoT CRM rendszert, amely képes kezelni az Ön eszközeit és segíteni azok hatékonyabb távoli kezelésében. Az IoT CRM rendszerünk lehetővé teszi az Ön számára a termékek távoli kezelését és felügyeletét egyetlen helyen, így jelentősen csökkentheti az adminisztrációs feladatokat és javíthatja a hatékonyságot. Az IoT CRM rendszerünk további előnye, hogy lehetővé teszi az adatok rögzítését, tárolását és elemzését, amely lehetővé teszi az Ön számára a termékek fejlesztését, javítását és a felhasználói élmény javítását.
Az IoT CRM rendszerünk biztonságos kommunikációs csatornákat használ, így biztos lehet abban, hogy az eszközei és az adatok védettek lesznek a külső támadásoktól. 
 
 

Az IoT CRM rendszerünk testreszabható, az Ön igényeihez és vállalkozásához igazodva, így minden igényt ki tudunk szolgálni.

 

IoT szolgáltatásaink

- Végponttól végpontig terjedő IoT megvalósítás
- IoT-tanácsadás és audit
- Kutatás és prototípuskészítés (PoC, MVP)
- Optimalizálás
- IoT hibaelhárítás
- Tesztelés és minőségbiztosítás
- Cloud számítástechnikai megvalósítás
- Karbantartás és támogatás
- Integráció

Kapcsolódó szolgáltatások

- Platformok közötti mobilalkalmazás fejlesztés
- Beágyazott szoftverfejlesztés
- Illesztőprogramok és támogatási csomagok
- Alkalmazásfejlesztés

Ügyfélszolgálat

Ha Ön is szeretné javítani a vállalkozása hatékonyságát és biztonságát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot és tudjon meg többet az IoT CRM rendszerünkről!

Kapcsolat!

image

Machine learning

A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás a számítástechnika következő forradalmának sarokkövei. Ezek a technológiák a minták felismerésének képességén múlnak, majd a múltban megfigyelt adatok alapján előre jelezhetik a jövőbeli eredményeket.  


Mi az a machine learning?

A gépi tanulás (machine learning) olyan mesterséges intelligencia technikák összessége, amelyek lehetővé teszik a webes és mobilalkalmazások számára, hogy tanuljanak, alkalmazkodjanak és idővel fejlődjenek. Ezt úgy éri el, hogy hatalmas mennyiségű adatot dolgoz fel, azonosítja az azon belüli tendenciákat és mintákat – amelyek többsége nem lenne nyilvánvaló az emberi lény számára –, majd döntéseket hoz, és lépéseket tesz konkrét célok elérése érdekében.

Miért alkalmazzák a gépi tanulást?

A gépi tanulási megoldások számos új lehetőséget nyitnak meg vállalkozása számára. Gépi tanulási modellekkel személyre szabhatja vásárlói élményét, automatizálhatja a folyamatokat, mélyebb betekintést nyerhet a fejlett elemzések segítségével, és olyan digitális megoldásokat telepíthet, amelyek megváltoztatják az ügyfelek termékeivel való interakcióját.

A gépi tanulást széles körben alkalmazzák az üzleti problémák megoldására, csökkentve a költségeket és növelve az ügyfelek elégedettségét. Az ML algoritmusok gyakorlatilag bármely iparágban vagy szektorban használhatók – az e-kereskedelemtől a pénzügyekig, az egészségügytől az oktatásig, és a kiberbiztonságtól a jótékonysági szolgáltatásokig.

 

Szerezzen versenyelőnyt a gépi tanulási alkalmazások segítségével.

Használjon hatékony kutatási és fejlesztési stratégiát a meglévő termékek fejlesztésére, új szolgáltatások és technológiák bevezetésére, valamint az elavulás elkerülésére, miközben innovatív előnyre tesz szert és kielégíti a kielégítetlen igényeket.


A kutatás és műszaki vagy technológiai fejlesztés lényege az innovációs tevékenységekben való részvétel. Ezzel egy szervezet új termékeket és szolgáltatásokat mutat be a piacon, vagy bővíti meglévő kínálatát.

 

Mik a kutatási és fejlesztési célok?

Jellemzően a termék életciklusának elsődleges szakasza, a K+F célja, hogy a vállalatok versenyelőnyt szerezzenek, és hosszú távú profitot termeljenek. A K+F teljesen új termékek felfedezéséhez és kapcsolódó szabadalmakhoz, szerzői jogokhoz és védjegyekhez vezethet.
A kutatási és fejlesztési tevékenységek közé tartozik például az Atlosz Interactive kutatás fejlesztés projektje a Mondisplay és az Anigo.

 

Miért fontos a kutatás és fejlesztés?

A K+F megoldások megkülönböztetik a vállalkozásokat a versenytársaktól, olyan kritikus technológiákat hozva létre, amelyekből új termékek, szolgáltatások és modellek születnek. A technológia gyorsan fejlődik, és ha a szervezetek lépést akarnak tartani, a K+F kulcsfontosságú. A kutatás-fejlesztéssel megnő a sikeres termékek és szolgáltatások felépítésének esélye. Növelheti az alkalmazottak termelékenységét és növelheti a profitot is.

Egy hatékony kutató-fejlesztő csapattal meghatározhatja a megfelelő üzleti lehetőséget. Az egymást követő prototípusok és a használhatósági tesztelések meghatározzák a felhasználói szokásokat, a problémák és elvárások azonosításával, valamint az igények és trendek előrejelzésével.

Agilis fejlesztési elveket követünk, egy problémával kezdjük, majd hatékony megoldásokat valósítunk meg a „vonzó” megoldások helyett, amelyek csupán technológiai fejlődést kínálnak, de valójában nem felelnek meg a célnak.

 

Mesterséges intelligencia és gépi tanulási szolgáltatásaink

 

Számítógépes látás


- Képelemzés a képek vizuális jellemzőinek feldolgozásához, például tárgyak, arcok, és automatikusan generált szöveges leírások
- Arcfelismerő megoldás az emberi arcok észlelésére, felismerésére és elemzésére különböző forgatókönyvek esetén, mint például a személyazonosság-ellenőrzés, az érintés nélküli hozzáférés-vezérlés
- Térbeli elemzés, amely elemzi az emberek jelenlétét és mozgását egy videó feedben, és olyan eseményeket állít elő, amelyekre más rendszerek reagálhatnak
- Objektumészlelés egy adott osztály objektumpéldányainak észlelésére egy képen belül
- Képfeldolgozás képek rögzítéséhez, osztályozásához, kivonatához, érvényesítéséhez és exportálásához.

Adatgyűjtés


A neurális hálózat egy öntanuló algoritmus. A testreszabott megoldások fejlesztésének lehetőségeivel valós oktatási adatokat gyűjtünk az ügyféltől, hogy vállalati használatra kész hálózatokat építsünk ki.

 

Modellfejlesztés

Kezdjük egy egyszerű neurális hálózattal, és értékeljük a teljesítményét a további iterációk során. Ezek a kisebb hálózatok gyorsan betanulnak, majd segítenek pontosabb és összetettebb hálózatok kialakításában.

Támogatás és karbantartás

Fenntartjuk növekedését azáltal, hogy segítünk új funkciók kiadásában, több eszköz és adatforrás bevezetésében, valamint a termék további integrációjában a munkafolyamatban. Olyan hosszú távú ügyfél/beszállító kapcsolatokra törekszünk, ahol a közös haladás támogatja kölcsönös fejlődésünket.

Az általunk leggyakrabban használt gépi tanulási platformok

Gépi tanulás a Google Cloudon
Építsen gépi tanulási modelleket a Google Cloud szolgáltatásban a Cloud Machine Learning Engine segítségével

Nyílt forráskódú gépi tanulási keretrendszerek
Gépi tanulási modellek készítése nyílt forráskódú keretrendszerekkel – TensorFlow, Theano és Keras.

Ügyfélszolgálat

Szoftver támogatást nyújtva 24 órán belül gyorsjavításokat szállítunk, hogy megelőzzük vagy megoldjuk a használattal, technológiával és kóddal kapcsolatos esetleges problémákat. Segítünk webalkalmazásának magas rendelkezésre állását és problémamentes működését biztosítani.

Kapcsolat!