image

KITÁR higiénés rendszer

KITAR Infekció kontroll támogató rendszer

Az alkalmazás fő funkciója a felületfertőtlenítés ellenőrzésének a támogatása. A rendszer biztosítja az ellenőrzési folyamat teljes dokumentációját és az eredmények alapján részletes elemzések készítését.Az alkalmazás használatával rövidebb idő vesz igénybe a vizsgálat és pontosabb adatkezelést. A felhőalapú központi adatbázis biztosítja az adatok egyszerű és részletes lekérdezését, statisztikák készítését.

A fejlesztés során biztosítva lett a nemzetközi felhasználási mód, így számos ország kórházaiban használják a KITÁR rendszert.

Funkciók a rendszerben:

- Kritikus felületek ellenőrzése
- Higiénés szemle
- Kézhigiénés megfigyelés
- Kritikus felületek compliance vizsgálata
- Egyéni védőeszközök compliance vizsgálata
- Asepsis compliance vizsgálat
- Kézhigiéné compliance vizsgálat
- Mikrobiológiazi mintavételezés

App Store

 

image

BuyTime – sajátmárkás mobilalkalmazás a szolgáltatói szektorban

Háttér

A szolgáltatói szektorban (szépségipar, egészségügy, edzőtermek, franchise üzletek) egyre nagyobb az igény a közvetlen ügyfélkapcsolatra, a hűségprogramokra és az online időpontfoglalásra. Sok kis- és középvállalkozás számára azonban egy teljesen egyedi mobilalkalmazás kifejlesztése túl drága és időigényes.

 

A kihívás

  • Hogyan biztosítható, hogy egy kisebb vállalkozás is saját márkás appot indíthasson, milliós fejlesztési költségek nélkül?

  • Miként lehet egyetlen eszközben egyesíteni a hűségprogramot, időpontfoglalást, kedvezménykezelést és közvetlen kommunikációt?

  • Hogyan lehet gyorsan bevezetni egy megoldást, amelyet több iparágban is alkalmazni lehet?

 

A megoldás: BuyTime

Az Atlosz Interactive által fejlesztett BuyTime egy white-label mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók saját név alatt indítsák el applikációjukat.

Fő funkciók:

  • Hűségprogram: pontgyűjtés, kuponok, digitális ügyfélkártyák és bérletek.

  • Időpontfoglalás: ügyfelek bármikor lefoglalhatják szolgáltatásaikat, online fizetési lehetőséggel.

  • Kommunikáció: push üzenetekkel közvetlenül érhetők el az ügyfelek.

  • Online értékesítés: termékek és szolgáltatások közvetlenül az alkalmazásból vásárolhatók meg.

  • White-label modell: minden partner saját arculattal, logóval és színekkel indíthatja el az appot.

 

Az eredmények

  • Gyors bevezetés: a partnerek néhány héten belül elindíthatták saját márkás applikációjukat.

  • Költséghatékonyság: a BuyTime előfizetés töredéke egy egyedi fejlesztés árának.

  • Ügyfélmegtartás: a hűségprogram funkciók növelték a visszatérő vásárlások számát.

  • Közvetlen elérés: a push üzenetek nyitási aránya sokszorosan meghaladta az e-mailekét.

  • Szektorfüggetlen alkalmazhatóság: szépségszalonok, egészségügyi rendelők és edzőtermek egyaránt sikerrel használják.

 

Visszajelzések az ügyfelektől

  • „Most először érzem, hogy a saját vállalkozásomnak saját applikációja van, nem egy nagy platformon vagyok csak egy a sok közül.”

  • „Az ügyfeleim imádják, hogy pontokat gyűjthetnek, és egy gombnyomással tudnak időpontot foglalni.”

  • „A push üzenetekkel sokkal gyorsabban el tudom érni a vendégeimet, mint korábban bármilyen más csatornán.”

 

A BuyTime bizonyítja, hogy egy modern, mobilalkalmazás-alapú hűségprogram és ügyfélkapcsolati megoldás nemcsak a nagyvállalatok kiváltsága. Az Atlosz Interactive fejlesztésének köszönhetően a KKV-k is elérhetik ügyfeleiket a legközvetlenebb módon – egy saját applikáción keresztül.

 

Play Store App Store

 

Szeretnéd, hogy vállalkozásodnak is saját mobilalkalmazása legyen? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és mutatjuk, hogyan működik a BuyTime a gyakorlatban!

 

 

 

image

SkillX mobilalkalmazás

A SkillX egy karrier- és HR-platform, amely összeköti a munkavállalókat és a munkaadókat. A rendszer intelligens adatbázisokra és API-integrációkra épül, amelyek egyszerűsítik az álláshirdetések kezelését és a pályázati folyamatokat. Az automatizált folyamatok csökkentik a toborzási időt, miközben átláthatóbb és hatékonyabb élményt biztosítanak a felhasználóknak.

Play Store App Store

 

 



skillx.me

image

SebDoki mobilalkalmazás

SebDoki - sebdokumentálást támogató alkalmazás

Az alkalmazás célja, hogy mobil eszközön keresztül kapcsolatba lépjen a sebet kezelő orvossal és információkat küldjön a seb előrehaladásáról.
 
Az alkalmazásban a beteg vagy a sebkezelést végző ápoló (sebet kezelő ápoló) részletes információkat nyújthat a seb állapotáról, fotókkal kiegészítve. Az összegyűjtött információkat e-mailben közvetlenül az orvoshoz (a szakemberhez és opcionálisan a háziorvoshoz is) küldi az alkalmazás.
 
Az alkalmazás által elkészített sebfelmérés segíti a hivatalos sebdokumentációt.
 
 
 
  
 
image

Sztómanővér mobilalkalmazás

Az alkalmazás segítségével a sztómaviselők egyszerűen és gyorsan értesíthetik a kezelő szakembert a sztómájuk állapotáról a személyes konzultációk között. Vegye figyelembe, hogy a SztómaNövér alkalmazás csak digitális támogatására szolgál a tájékoztatás kapcsán a kezelő szakember felé a sztóma állapotáról. Diagnosztizálásra és kezelésre nem alkalmas szakember beavatkozása nélkül. Ha aggódik az állapota miatt vegye fel a kapcsolatot a kezelő szakemberrel.

 

Google Play App Store

 

   

   

 

image

TWC mobil alkalmazás

SebNet - TWC orvosi konzultációs rendszer

A sebnet konzultációs, dokumentációs orvosi szoftver a Hartmann RICO Hungária által kezdeményezett szolgáltatás alapja, a mai kor technológiai lehetőségeihez és igényeihez igazodva. A rendszer funkciói lehetőség biztosítanak, hogy az orvos és páciense egymástól távol is konzultációt tudjon folytatni.
 
A fejlesztések egy speciális orvosi területet céloznak meg, annak egyedi igényeivel. A webes app alkalmas különböző kommunikációra (video, audio, szöveges chat), kép készítésre és feltöltésre. Ez alapján az orvos a képeken elemzéseket méréseket végezhet a páciens állapotának elemzésére. A rendszerhez fejlesztett, Andorid és iOS készülékeken futó mobil alkamazás alkalmas videó és szöveges chat-re, képek feltöltésére a rendszerbe támogatva a hatákonyabb konzultációt.